Monday 19 October 2015

Zoo time with my team course


ASSALAMUALAIKUM semua, saya kembali lagi :)
entry kali ini nak cerita khamis lepas kami semua pergi zoo negara, last aku datang Zoo Negara ni masa aku umur 5 tahun ikut rombongan sekolah dan sekarng aku dan 21 aku jejak kaki kat Zoo Negara setelah sekian lama. Kami semua datang Zoo Negara ini bukan saja-saja nak makan angin tapi datang Zoo Negara ni ada kaitan dengan subjek figure design kami, sebab apa kami semua kene melwat Zoo Negara??? nk thu tak ??

Sebanbnya kami kene lukis haiwan yang ada kat dalam Zoo Negara tu, kami kene lukis minimum tiga lukisan sahaja dan lagi satu sebabnya nanti bila masa final project kami haha biasa lah MR M sentiasa akan mendera kami haha sbb tu dia adalah lec yg paling rare tapi matlamatnya adalah untuk memberi tunjuk ajar supaya kami berlajar cara melukis di hadapan orang ramai. Apa2 pun kami sangat gembira x terkata haha 

 Gambar pertama selfie selepas masok zoo haha

aya yang korang nampak dalam ne haha ne lah seni woi cara diorang susun atur binatang tu haha x pernah orang susun mcm tu . mcm na lah nak tarik pengunjung mcm ne haha 

No comments:

Post a Comment